Úvodní konzultace: Během úvodní konzultace pečlivě analyzujeme vaše potřeby a očekávání, souvislosti i cíle týkající se svěřenského fondu. Tento krok je také esenciální pro řádné budoucí fungování svěřenského fondu.
Příprava statutu: Na základě těchto informací zajistíme přípravu statutu svěřenského fondu, který vymezuje pravidla fungování fondů, správy i vztahů mezi zakladatelem, správcem a obmyšleným(i). Statut je klíčovým dokumentem, který definuje účel fondu, práva a povinnosti všech zúčastněných stran i pravidla pro vydání majetku. Dokument připravíme s ohledem na všechny legislativní požadavky, specifické potřeby v rámci vaší situace a aktuální judikaturu soudů.
Identifikace majetku: Zajistíme vyčlenění či jiný vhodný způsob převodu majetku do svěřenského fondu v souladu s platnou legislativou. Tento majetek může zahrnovat např. nemovitosti, peníze (vč. hist. mincí), umělecká díla, obchodní podíly, akcie (jiné cenné papíry) atd.
Převod majetku: Proces převodu (či vyčlenění) majetku do fondu zajistíme pečlivě a v souladu se všemi právními předpisy.
Identifikace potřebných oprávnění: Zařídíme získání všech potřebných registrací, oprávnění i registraci svěřenského fondu u finančního úřadu.
Podání žádostí: Připravíme a podáme všechny potřebné žádosti o povolení a registrace, zápis do Evidence svěřenských fondů i Evidence skutečných majitelů (s důrazem na ochranu soukromí a práv nezletilých).
Administrativní a odborná podpora: Poskytneme vám odbornou podporu a dohled při správě svěřenského fondu.
Dohled nad správou: Naši odborníci mohou dohlížet na výkon správy majetku, aby bylo zajištěno, že všechny činnosti jsou provedeny řádně a efektivně.